Ihan helvetin kiintoisat otsikot mulla, en tiedä mistä mä nää repäsen, toisaalta ihan sama. Kun kukaan ei tätä lue, joten ketään ne eivät haittaa. Uskonnonmaikka puhuu aina otsikoiden tärkeydestä ne kuulemma kertovat kaiken tulevasta tekstistä... Ohoo, tämä siis on yhtä möömittämistä... Taas sellainen sana, jonka keksin ihan yhtäkkiä varoittamatta ja sitä rataa. Ihme että pääsin koneelle, äiti ei tykännyt.

Päätin että haluan olla homo, jos siis olisin poika. Olisin siis poika ja homo. Olisin amerikkalainen, tai tanskalainen. Ruottalainen en halua olla, suomalainen saattaisin olla ehkä. Jaa, eipätuota tiedä. Kukahan olisi niin hyvä että osaisi tulkita minua? Itse en osaa. Opettaja halusi että kerromme itsestämme. Kerroin että:

"Olen Miriam, sano Miri vaan... Ja mulla on tyhjä pää ja en osaa kertoa itsestäni."

Helpompi olisi ollut jos olisi antanut kysymykset joihin vastata. Böö.